loading...
ایمان آزمون
ایمان شاهقلیان بازدید : 2655 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (4)

سلام

تیم آموزشی ایمان آزمون به عهد خود وفا کرد و نمونه سوالات نهایی تمام دروس ششم ابتدایی

خرداد ماه 92 که شامل املای فارسی ، آئین نگارش و انشاء ، ریاضی (این درس بدون جواب 

است)، علوم تجربی ، هدیه های آسمانی ، مطالعات اجتماعی است را برای دریافت 

دانش آموزان ششم ابتدایی قرار داد . ما سعی می کنیم بهترین سوالات را برای

شما قرار دهیم و امید وار هستیم تا شما دانش آموزان از این سوالات استفاده کنید.

تیم آموزشی ایمان آزمون آرزو می کند تا شما دانش آموزان در امتحانات خود

موفق شوید و بتوانید با موفق شدن در امتحانات در امتحانات زندگی نیز

موفق شوید. ما در پست های آینده سوالات خرداد ماه بقیه مقاطع

 تحصیلی را قرار خواهیم داد . اینجا فقط یک نکته را بگویم که این

مطلب از سایت معلم بر داشته شده است و برای شما 

گذاشته شده است . این را هم از طرف تیم آموزشی

خود بگوییم که در تابستان و آینده نه چندان دور امکان

گذاشتن مطلب اختصاصی از طریق شما دوست 

چه دانش آموز باشید چه معلم فراهم خواهد 

شد تا مطلب ها به اسم شما دوستان در 

ایمان آزمون نشر پیدا کند .


     ایمان آزمون با نظرات شما بهتر از قبل خواهد شد .

دانلود سوالات نهایی تمام دروس ششم ابتدایی خرداد ماه 92

 

  حجم فایل :  1.8 مگابایت

 رمز فایل : www.imanazmoon.rozblog.com 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاس در تاریخ 1395/03/09 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

سلام رمزتون بارمز فایل متابقت نداره
پاسخ : با سلام
برسی شد و مشکل ندارد لطفاً با دقت رمز را وارد کنید.

این نظر توسط به تو چه در تاریخ 1395/02/19 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

مسخره..
پاسخ : با سلام
حتما در مروگر گوگل کروم (نسخه جدید) دانلود شود.

این نظر توسط مرتضی فلاح نژاد در تاریخ 1394/03/08 و 8:42 دقیقه ارسال شده است

عرض سلام وخداقوت خدمت مدیر محترم ایمان آزمون دارم همه ما مسلمان هستیم ودین ما می گوید از حق الناس بترسید بنده مرتضی فلاح نژاد مدیر وبلاگ معلم هستم بنده داشتم در گوگل نمونه سوالات خردادماه ششم را سرچ می کردم که با کمال تعجب مشاهده کردم شما سوالاتی که بنده خردادماه 92 حدود دوسال پیش داخل وبلاگ خود برای استفاده عموم در وبلاگم گذاشته بودم سایت شما نمی دونم با اجازه چه کسی دقیقا نمونه سوالات وبلاگ بنده را به حالت پوشه ومتاسفانه با ذکر منبع سایت خودتون برای دانلود گذاشته اید به نظر شما این کار شما از اخلاقی وانسانی وشرعی درست است که از یک وبلاگ دیگر که من این قدر زحمت کشیده ام را از سایت من دانلود کنید وبا نام خود وبا ذکر منبع خود آن را دروبلاگ خود بگذارید این کار اشتباه است اگر قبلا از من اجازه می گرفتید هیچ مشکلی نداشت که با ذکر منبع وبلاگ من این نمونه سوالات من را داخل وبلاگ خود بگذارید چون هدف من فقط کمک به دانش آموزان است ولی دیگر من راضی نیستم که نمونه سوالات من در وبلاگ شما باشد سریع آن را حذف کنید
پاسخ : با سلام و عرض پوزش از جناب عالی
من از شما پوزش می خواهم و حتما منبع شما را ثبت می کنم
باز هم از شما پوزش و حلالیت می خواهم.

این نظر توسط ghader2 در تاریخ 1393/03/17 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

یک دفعه دیگه تووبلاگ من تبلیغ کردی می کشمت


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت مکانی است برای گرداوری تمامی سوالات پایه های مختلف تحصیلی و سال تحصیلی می باشد ما ادعا نمی کنیم اولین هستیم اما می توانیم بگوییم در کنار شما می توانیم بهترین باشیم . با تشکر مدیریت سایت ایمان شاهقلیان راه های ارتباط با مدیر سایت فرم تماس با ما و ایمیل: imanazmoon@rayana.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1382
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 2,236
  • بازدید سال : 12,213
  • بازدید کلی : 949,582
  • کدهای اختصاصی